15 czerwca 2014

Prolog

  Zegar wskazywał godzinę 2:40 w nocy. Nikogo nie było na ulicy. Tylko ja stojący w budce telefonicznej chroniąc się od deszczu, który mocno bił o szyby. Czułem, że moje serce zaraz eksploduje. Traciłem kontrole nad swoim życiem. A może już straciłem? Nie wiem. Jedyne co wiem to, to że potrzebuję pomocy. Ręce mi zbladły i cały się trzęsę. Trzymając słuchawkę przy klatce piersiowej, zamykam oczy. Co widzę? Nas jako dzieciaki, nic niewiedzące o życiu, bawiące się w piaskownicy. Otwieram oczy - pusta rzeczywistość. Pragnę znów tam wrócić. Chcę być z nią. Zamykam znowu. Tym razem widzę nas jako dziesięciolatki na huśtawce. Śmiejemy się tak głośno jak tylko potrafimy i mamy gdzieś co inni pomyślą. Zero zmartwień, zero problemów. Ostatnie moje wspomnienie jest sprzed trzech lat, gdy siedzimy na strychu i pokazała mi to wszystko, sprawiła, że stałem się taki jaki jestem teraz. Otwieram oczy i z cholernym trudem powstrzymuje łzy. Mam ochotę zacisnąć pięści, uderzyć w szybę i patrzeć jak rozpada się na milion kawałeczków. Tak jak moje życie bez niej. Potrząsam głową. Szybko wpisuję numer. Na ten telefon przeznaczam swoje ostatnie pieniądze. Na telefon, który, mam nadzieje, że uratuje moje życie. Po kilku wyczekujących sygnałach po drugiej stronie odzywa się kobiecy głos. 
      - Witam. Z tej strony centrum odwykowe ''Stay Alive'' w czym mogę pomóc? -Nie odzywam się przez dłuższą chwilę. Dziwni mnie to, że o tej porze odbierają telefony. Może choć trochę, gdzieś w środku miałem nadzieje, że nikt nie odbierze i będę mógł dać sobie z tym spokój. To zła myśl. W końcu zdobywam się na odwagę.
      - Pomóżcie mi. Błagam. - Mówię zrozpaczony. Mój głos drży jak szalony. Potrzebuję pomocy, albo narkotyków. Już dawno wywnioskowałem, że jestem uzależniony od tego gówna i...od niej.



*
Hej wszystkim! Więc witamy was z naszych nowym opowiadaniem.
Piszą to dwie osoby: Martyna i Agata :)
Prolog jest taki jaki jest. Dość dziwny, ale z czasem wszystko się wyjaśni.
Mamy nadzieję, że choć trochę wam się spodobało, a jeśli tak to wspaniale byłoby gdybyście skomentowali i  rozgłaszali tego bloga :)

Zajrzyjcie to zakładek w których możecie zapoznać się z wyglądem bohaterów, obejrzeć zwiastun albo zapisać się do informowanych.

Szablon jest tymczasowy!


15 komentarzy:

  1. Naprawdę bardzo dobry prolog. Duży zasób słownictwa, z błędami też się nie spotkałam. I przede wszystkim świetna, główna bohaterka.:)
    Jestem ciekawa jak to dalej się potoczy. Pozdrawiam

    -C.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prolog naprawdę interesujący i ciekawy :) czekam na pierwszy rozdział. Życzę weny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc jak robiłam zwiastun to nie mogłam się doczekać kiedy wreszcie Wasze opowiadanie ujrzy światło dzienne. A dzisiaj się przebudziłam, wchodze na ASK'a i proszę - jest. Muszę ppwoedziec , że prolog cholernie mnie zaciekawil i miałabym ochotę pochłonąć od razu całe opowiadanie. Po prostu jest tak dobrze napisany, że czytałam go chyba ze cztery razy.
    Życzę powodzenia i wytrwałości, bo naprawdę ciężko jest czasami się tutaj przebić. Ale coś mam nadzieję, że znajdziecie się na szczycie blogów i to bardzo szybko.
    Pozdrawiam z całego serca i życzę dużo, dużo weny.

    www.love-choice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwiastun genialny, ta dokładnie pasująca muzyka i sceny zachęcają do czytania :3
    mam nadzieję, że pierwszy rozdział pojawi się szybko, bo prolog mnie nie zawiódł ;)

    www.tlumaczenie-myhockeystar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwiastun strasznie mnie zainteresował na początku, a teraz prolog sprawił, że będę umierać czekając na rozdział. Jesteś świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaczyna się naprawdę ciekawie.
    Nie za bardzo wiem, co mogłabym Wam tutaj napisać.
    Mogę życzyć jedynie powodzenia w dalszym pisaniu, dużo, dużo weny i miliony czytelników :)
    @jolobizzle

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się prolog jest oryginalny, czekam na pierwszy rozdział oraz zapraszam na moje ff x

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny prolog. :D Kiedy planujecie pierwszy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam :)
    Zostałaś nominowana przeze mnie do LIEBSTER BLOG AWARD.:)
    Więcej info u mnie :) ---------------> http://air-is-my-drug.blogspot.com/2014/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Prolog interesujący i zarazem bardzo ciekawy.Chętnie będę tu zaglądać by czytać rozdziały.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zwiastun, świetny prolog, świetne dwa rozdziały. Czekam na trzeci :3

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne! ♥
    muszę nadrobić kolejne rozdziały

    OdpowiedzUsuń
  13. Napiszę coś i to nie jest kit. Przeczytałam prolog i od razu che mi się czytać dalej. Jestem ciekawa jak sie to dalej potoczy i co to jest za dziewczyna. Idę czytać dalej i zapraszam ;*
    http://poczatek-niczego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń